вівторок, 10 березня 2015 р.

Наказ Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації "Про підсумки Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування "Здоров'я дитини сьогодні - здоров'я нації завтра"

На виконання  наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 13.01.2015 №9 «Про проведення Всеукраїнської інтернет-конференції  лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні  –  здоров’я нації завтра» та з метою пропаганди здорового способу життя серед учнівської молоді 12.02.2015 на блозі обласної школи лідерів учнівського самоврядування Чернівеччини   проведено Всеукраїнську інтернет-конференцію  лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні  –  здоров’я нації завтра».



герб україни тризуб Флаги и гербы
Чернівецька обласна державна адміністрація
ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ  І  НАУКИ
 


НАКАЗ


05  березня   2015 р.                                                                   № 98


Про підсумки Всеукраїнської
інтернет-конференції  лідерів
учнівського самоврядування
«Здоров’я дитини сьогодні –
здоров’я нації завтра»


На виконання  наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації від 13.01.2015 №9 «Про проведення Всеукраїнської інтернет-конференції  лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні  –  здоров’я нації завтра» та з метою пропаганди здорового способу життя серед учнівської молоді 12.02.2015 на блозі обласної школи лідерів учнівського самоврядування Чернівеччини   проведено Всеукраїнську інтернет-конференцію  лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні  –  здоров’я нації завтра».
На конференцію подано понад 90 проектів лідерів учнівського самоврядування навчальних закладів Запорізької, Київської, Харківської, Черкаської та Чернівецької областей. Професійно-технічні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади всіх районів та міст Чернівецької області взяли участь у роботі конференції. Обговорення поданих матеріалів відбувалося з 9 по 11 лютого 2015 року в режимі он-лайн на блозі обласної школи лідерів учнівського самоврядування Чернівеччини http://internet-conf.blogspot.com/.
Під час роботи конференції працювало  чотири секції: «Здоровий спосіб життя – вибір сучасної учнівської молоді»; «Ціннісне ставлення до здоров’я – запорука життєвого успіху»; «Впровадження здоров’язбережува­льних проектних технологій у навчально-виховний процес»; «Партнерство як засіб формування здоров’язбережувальних компетент­ностей».
За результатами роботи Всеукраїнської інтернет-конференції  лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні  –  здоров’я нації завтра» розроблено рекомендації  координаторам районних/міських та шкільних рад лідерів учнівського самоврядування та головам районних/міських і шкільних комісій з питань спорту та здорового способу життя.
У зв’язку з вищезазначеним

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити рекомендації Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра», що додаються.

2. Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:
2. 1. Забезпечити виконання затверджених пунктом 1 цього наказу рекомендацій з 05.03.2015 року.
        2.2. Підготувати електронний посібник матеріалів Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра» та надіслати учасникам конференції                                                                                                     до 20.04.2015 року.
       2.3. Розробити сертифікат учасника Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра» та надіслати учасникам на електронні адреси до 20.04.2015 року.

3. Наказ розмістити на інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та лідерському блозі.


4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора Департаменту освіти і науки  Тодорюк С.С.


            



    Директор   Департаменту                                                            О.Палійчук
     
      








                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                               Наказ Департаменту освіти
                                                               і науки облдержадміністрації
                                                                                                                  05.03.2015  № 98 


Рекомендації
Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра»

 Основним завданням сучасної школи стає виховання компетентної особистості, яка не тільки володіє знаннями, а й уміє застосовувати їх у житті, діяти адекватно у відповідних ситуаціях, адаптуватися до складних соціальних умов, долати життєві труднощі, підтримувати своє здоров’я на належному рівні, надавати опір негативним впливам.
Ефективність формування здорового способу життя прямо пов’язана з активним залученням учнів до здоров’язберігаючого навчального процесу, формуванням у них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. Особливого значення у процесі формування здорового способу життя учнівської молоді набувають систематичність їх навчання і виховання, які дають можливість поступово ускладнювати та проводити оздоровчу роботу з ними.
Беручи до уваги основні пропозиції учасників конференції,  рекомендуємо:

1. Координаторам районних/міських та шкільних рад лідерів учнівського самоврядування:

1.1.          Ознайомити з матеріалами Всеукраїнської інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра» та результатами учнівських проектів на педагогічних радах, батьківських та учнівських зборах.

Березень – квітень 2015р.

1.2.          Скоректувати заходи з виховної роботи та включити до плану роботи комісії з питань спорту та здорового способу життя районних/міських та шкільних рад лідерів учнівського самоврядування проекти щодо збереження здоровя відповідно до результатів поданих проектів у матеріалах конференції.

Березень – квітень 2015р.

1.3.          Сприяти на районному/міському,  шкільному рівні співпраці з державними та громадськими організаціями, благодійними фондами, відповідними центрами в напрямі просвітницької роботи з питань здорового способу життя та профілактики негативних явищ.

Упродовж навчального року

1.4.          Організувати серед учнівської молоді просвітницькі акції щодо здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я та ін.

Упродовж навчального року
1.5.          Проводити навчання лідерів учнівського самоврядування за методом «рівний – рівному» та формувати команди учнівських тренерів щодо профілактики негативних явищ.
Упродовж навчального року
2.        Головам районних/міських та шкільних комісій з питань спорту та здорового способу життя:

2.1.          Продовжити реалізацію проектів щодо здорового способу життя в навчальних закладах області.
Упродовж навчального року

2.2.          Запровадити партнерські проекти  щодо здорового способу життя з лідерами інших навчальних закладів області чи України; з батьківською громадськістю чи громадою села/міста.
Упродовж навчального року

2.3.          Подавати інформацію щодо діяльності із збереження здоров’я учнівської молоді на інформаційний лідерський сайт обласної школи лідерів учнівського самоврядування.
Упродовж навчального року





Немає коментарів:

Дописати коментар