вівторок, 13 січня 2015 р.

Наказ Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації від 13.01.2015 №9 "Про проведення Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра».




герб україни тризуб Флаги и гербы
Чернівецька обласна державна адміністрація
ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ  І  НАУКИ
 


НАКАЗ


13  січня    2015 р.                                                                      № 9


Про проведення Всеукраїнської
Інтернет-конференції  лідерів
учнівського самоврядування
«Здоров’я дитини сьогодні –
здоров’я нації завтра».

На виконання  листа Міністерства освіти і науки України від 19.06.2013
№ 1/9-445 «Щодо удосконалення профілактичної  роботи   в учнівському середовищі з формування здорового способу життя», Регіональної програми розвитку мережі шкіл сприяння здоров’ю на 2014-2020 рр. та з метою пропаганди здорового способу життя серед учнівської молоді

НАКАЗУЮ:
1. Провести  12.02.2015 Всеукраїнську Інтернет-конференцію лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра» на сайті http://internet-conf.blogspot.com/     у режимі  on line.
          2.  Затвердити:
          2.1. Напрями роботи Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра», що додаються.
          2.2. Склад організаційного комітету (далі – оргкомітет) для проведення  Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра», що додається.
3. Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:            
3.1. Забезпечити організацію та проведення   Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра».
3.2. Розробити до 14. 01. 2015 та надіслати до  загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів, відділів/управлінь освіти інформаційний лист щодо проведення Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра».
           5. Керівникам органів управління освітою, сім’єю, молоддю та спортом  поінформувати про проведення Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра».
           6.   Наказ розмістити на  інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та обласної школи лідерів учнівського самоврядування.
           7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора Департаменту освіти і науки Б.М.Потурнака. 


    Директор   Департаменту                                                            О.Палійчук
        




 ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Департаменту освіти
                                                        і науки облдержадміністрації
                                                                                                                     від 13.01.2015р.  № 9 


Напрями роботи
Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра»


1. Здоровий спосіб життя – вибір сучасної учнівської молоді.
2. Ціннісне ставлення до здоров’я – запорука життєвого успіху.
3. Впровадження здоров’язбережува­льних проектних технологій у навчально-виховний процес.
4. Партнерство як засіб формування здоров’язбережувальних компетент­ностей.

 ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                             Наказ Департаменту освіти
                                                        і науки облдержадміністрації
                                                                                                 від 13.01.2015р.  № 9 
                          
Склад організаційного комітету
  для проведення  Всеукраїнської Інтернет-конференції лідерів учнівського самоврядування
 «Здоров’я дитини сьогодні – здоров’я нації завтра»

1. Палійчук Оксана Михайлівна - директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, кандидат педагогічних наук, доцент, голова оргкомітету;
Куриш Георгій Миколайович - начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;
Микитюк Світлана Миколаївна - начальник відділу дошкільної, загальної середньої, спеціальної освіти та соціального захисту Департаменту освіти і науки облдержадміністрації, заступник голови оргкомітету;
Білянін Григорій Іванович - директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник голови оргкомітету;
Богачик Тамара Степанівна - заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук;
Бурченко Лілія Іванівна - начальник відділу фахової освіти, ліцензування і атестації, позашкільної освіти та виховної роботи Департаменту освіти і науки облдержадміністрації;
Старовойт Петро Сергійович – завідувач науково-методичним центром виховної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;
Мороз Тетяна Василівна   старший викладач кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;
Шепенюк Ірина Миколаївна викладач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;
Кадук Алла Миколаївна методист науково-методичного центру інформаційних технологій навчання Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області;
Осовська Ольга Петрівна методист науково-методичного центру виховної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, координатор обласної ради дітей Чернівеччини;

Тодераш Марина голова обласної ради дітей Чернівеччини, учениця гімназії №5 Чернівецької міської ради.

Немає коментарів:

Дописати коментар