Метою проекту Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови №7 Запорізької міської ради є формулювання способів підходу до усунення
та профілактики насильства в умовах навчально-виховного процесу.
Світлана Матюшенко,
Лідер і учениця 10-Б класу,
Бірюкова Ірина Валентинівна,
Координатор, вчитель основ здоров'я
Запорізької спеціалізованої
школи
з поглибленим вивченням
іноземної мови №7
Запорізької міської ради
(Запоріжжя)
ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖІННЯ.
МІЙ ВИБІР – ЖИТТЯ БЕЗ
НАСИЛЛЯ
Метою проекту є формулювання способів підходу до усунення
та профілактики насильства в умовах навчально-виховного процесу.
Завдання та етапи реалізаціі:
·
ознайомлення з особливостями теми насилля;
·
розгляд цієї теми у різних сферах життя, у тому
числі в умовах навчально-виховного процесу;
·
можливий вплив на психічне здоровя і на здоров’я в цілому, наслідки впливу;
·
способи профілактики і усунення проблеми насилля з
урахування результатів анкетуювання учнів.
На превеликий
жаль, тема насилля у сучасномі світі займає один із верхніх пунктів
найактуальніших тем. Це, перш за все, грунтується на увазі до теми « Збереження
здоров’я дітей та молоді», що, в свою
чергу, базується на тезі «Здоров’я дитини сьогодні - здоров’я нації завтра».
Отже, ключовими питаннями цього проекту є такі
аспекти:
1.
Основні поняття теми насилля (насильство - це
фізичний або психічний вплив однієї людини на іншу, що порушує право громадян
на особисту недоторканість).
2.
Способи прояви насилля (фізичне, сексуальнее,
психічне (емоційне), нехтування
інтересами і потребами дитини).
3. Булінг як один із
способів прояви насилля в умовах навчально-виховного процесу (буллінг
(від bully - задирати, залякувати) - агресивне
переслідування одного з членів колективу (особливо колективу школярів і
студентів, але також і співробітників) з боку інших членів колективу або його
частини).
4. Вплив насилля будь-якого виду на психічне здоров’я (будь-яке насильство над особою спричиняє їй фізичні та моральні
страждання і здійснюється всупереч її волі).
5. Способи профілактики і усунення
проблеми (підвищення
психолого-педагогічної компетентності батьків, педагогів; підвищення рівня
комунікативної культури учні; поліпшення
психологічного клімату в школі; організація
шкільної служби примирення).
6. Анкетування як один із
способів інформаційного ознайомлення та привертання уваги до проблеми насилля,
результати на данному етапі,статистика;
7.
Висновки
і перспективи
подальшої реалізаціії проекту.
Ø
Прагнення до насильства - доля слабких людей.
Ø
МИ
обираємо шлях без пригнічення інтересів
інших, бажаючи відчути себе сильним у навчанні, спорті, дружбі.
Ø
В нашій школі кожне “Я” співзвучне з
єдиним “МИ” без насилля і страху!
Які проекти Вас зацікавили?
ВідповістиВидалити