четвер, 5 лютого 2015 р.

ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖІННЯ. МІЙ ВИБІР – ЖИТТЯ БЕЗ НАСИЛЛЯ

Метою проекту Запорізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови №7 Запорізької міської ради є формулювання способів підходу до усунення та профілактики насильства в умовах навчально-виховного процесу.


Світлана Матюшенко,
Лідер і учениця 10-Б  класу,
Бірюкова Ірина Валентинівна,
Координатор, вчитель основ здоров'я
Запорізької спеціалізованої школи
з поглибленим вивченням іноземної мови №7
Запорізької міської ради
(Запоріжжя)

ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖІННЯ.
МІЙ ВИБІР – ЖИТТЯ БЕЗ НАСИЛЛЯ

Метою проекту є формулювання способів підходу до усунення та профілактики насильства в умовах навчально-виховного процесу.
Завдання та етапи реалізаціі:
·        ознайомлення з особливостями теми насилля;
·        розгляд цієї теми у різних сферах життя, у тому числі в умовах навчально-виховного процесу;
·        можливий вплив на психічне здоровя і на здоровя в цілому, наслідки впливу;
·        способи профілактики і усунення проблеми насилля з урахування результатів анкетуювання учнів.
На превеликий жаль, тема насилля у сучасномі світі займає один із верхніх пунктів найактуальніших тем. Це, перш за все, грунтується на увазі до теми « Збереження здоров’я дітей та молоді», що, в свою чергу, базується на тезі «Здоров’я дитини сьогодні - здоров’я нації завтра».
Отже, ключовими питаннями цього проекту є такі аспекти:
1.     Основні поняття теми насилля (насильство - це фізичний або психічний вплив однієї людини на іншу, що порушує право громадян на особисту недоторканість).
2.  Способи прояви насилля (фізичне, сексуальнее, психічне (емоційне), нехтування інтересами і потребами дитини).
3.   Булінг як один із способів прояви насилля в умовах навчально-виховного процесу (буллінг (від bully - задирати, залякувати) - агресивне переслідування одного з членів колективу (особливо колективу школярів і студентів, але також і співробітників) з боку інших членів колективу або його частини).
4.  Вплив насилля будь-якого виду на психічне здоров’яудь-яке насильство над особою спричиняє їй фізичні та моральні страждання і здійснюється всупереч її волі).
5.     Способи профілактики і усунення проблеми (підвищення психолого-педагогічної компетентності батьків, педагогів; підвищення рівня комунікативної культури учні;  поліпшення психологічного клімату в школі; організація шкільної служби примирення).
6.   Анкетування як один із способів інформаційного ознайомлення та привертання уваги до проблеми насилля, результати на данному етапі,статистика;
7.     Висновки  і перспективи подальшої реалізаціії проекту.
Ø   Прагнення до насильства - доля слабких людей.
Ø    МИ обираємо  шлях без пригнічення інтересів інших, бажаючи відчути себе сильним у навчанні, спорті, дружбі.
Ø   В нашій школі кожне “Я” співзвучне з єдиним “МИ” без насилля і страху!


1 коментар: