четвер, 5 лютого 2015 р.

Небезпека ранніх статевих відносин

Сформувати в учнів  КЗ Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» Запорізької області поняття про небезпеку та наслідки раннього статевого життя у підлітковому віці, навчитися робити безпечний вибір у життєвих ситуаціях та висловлювати свої почуття без інтимних стосунків.

                                                                Горелов Роман,
                                                                заступник кошового отаману ЗСК
                                                                 учень 9-Б класу;
                 координатор, учитель основ  здоров`я
                                                                 Салякіна Ольга Іванівна,
 КЗ Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів 
«Січовий колегіум» ЗОР 
Проект
«Найвища цінність-людське життя»
 (Небезпека ранніх статевих відносин)

Вступ
Проект «Найвища цінність-людське життя» спрямований на формування свідомого ставлення, збереження й зміцнення здоров'я  вихованців в умовах шкільного закладу при активній участі батьків. 
Розбудова держави, її подальший розвиток напряму залежить від здоров'я населення, від збільшення кількості здорових, міцних, сильних тілом та духом людей. Зміст проекту допоможе змінити на лише ставлення до власного здоров'я майбутніх громадян України, а й сформувати валеологічний світогляд і мотивацію до здорового  способу життя.
Учасники проекту: учні 8-11 класів
Терміни реалізації: вересень 2014 – березень 2015 року
Актуальність проекту:
Проблема раннього статевого життя у підлітковому віці, наш погляд, є однією з найтонших і найсуперечливих сторін життя. Довгий час у нашій країні ця тема взагалі вважалась ледве не забороненою. Але останнім часом вони є найбільш широко обговорюваними. Причини тому всім відомі. Серед сучасних проблем однією з суспільно важливих є зниження віку початку неповнолітніми статевого життя, що супроводжується зростанням кількості штучного переривання вагітності, розширенням діапазону венеричних захворювань, появою серед школярок матерів-одиначок.
До ризиків, пов'язаних з раннім статевим життям, належать: рання вагітність, що наражає на небезпеку здоров'я матерів-підлітків та їхніх дітей;- нервові стреси й невдачі, пов'язані з неготовністю нервової системи підлітка до таких стосунків;зараження інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), зо­крема ВІЛ/СНІДом.
Мета проекту:
Сформувати в учнів поняття про небезпеку та наслідки раннього статевого життя у підлітковому віці, навчитися робити безпечний вибір у життєвих ситуаціях та висловлювати свої почуття без інтимних стосунків.
Етапи реалізації:
1.  Анонімне соцопитування серед учнів 9-11 класів колегіуму «Як ти ставишся до ранніх статевих стосунків?».
2.  Тренінги «Репродуктивне здоров’я підлітків», «Усвідомлене батьківство» (проводить вчитель ОБЖ Салякіна О.І. у 10-11 кл.). Підготовка учнів-тренерів.
3.  Тренінги для 8-9 класів від учнів-тренерів, підготовлених на попередньому етапі.
4.  Конкурс мультимедійних презентацій серед 10-11 класів «Найвища цінність-людське життя».
5.   «Круглий стіл» за участю спеціалістів 5-ї дитячої лікарні: лікаря-гінеколога, психолога, працівників клініки «Дружньої молоді», вчителів, батьків, учнів «Вагітна в 16: «за» і «проти».
6.  Моніторингове опитування учнів-учасників тренінгів «Як ти ставишся до ранніх статевих стосунків?».
7.  Висвітлення ходу реалізації проекту на сторінках шкільної газети    «Джалапіта».
Очікуваний результат (квітень 2015 року)
Створення учнями відеофільму «Випускники: зустріч через10 років», який розповідає, як склалися долі випускників колегіуму щодо успішності в житті та ставлення до свідомого способу життя, та цікаві поради від учнів минулих років. Перегляд фільму на виховних годинах, викладення його на сайті колегіуму.
Висновки
Активне, відкрите обговорення цієї теми і пропагування знань, із науковим підґрунтям сприяє формування в учнів правильних духовних установок, прищеплення толерантного ставлення до однолітків, зокрема і протилежної статі, виховання культури чистих і справжніх взаємин між статями. відносин. В кожного підлітка формується ідеал родини, розуміння її цінності і необхідності для людини.
Перспективи подальшої реалізації: використання матеріалів проектів із року в рік на виховних годинах, позакласній діяльності учнів, а також ознайомлення батьків із матеріалами проекту через сайт колегіуму та у вигляді друкованих матеріалів та мультимедійної презентації під час батьківських зборів з метою привертання уваги батьків до проблем дітей, які здебільшого є замовчуваними в родинах, прагнення будувати довірливі стосунки між батьками та дітьми. 

Немає коментарів:

Дописати коментар