четвер, 5 лютого 2015 р.

Уроки здоров’я

Одним із пріоритетних напрямів діяльності Кибацької ЗОШ І – ІІ ступенів Вижницького району Чернівецької області є збереження та зміцнення здоров’я учнів.

Діана Ткачук,
голова шкільної ради старшокласників
учениця 8 класу
О. О. Герецун
координатор, педагог-організатор
Кибацької ЗОШ І – ІІ ступенів
Вижницького району
Чернівецької області
Уроки здоровя
Завжди вважалося, що спільним благом суспільства є турбота про людину, уміння любити ближнього, а головною цінністю суспільства-життя та здоров,я людини. Стан здоров,я населення є важливим показником розвитку суспільства. А тому турботі про здоровя людини, мотивації на здоровий спосіб життя приділяють велику увагу в усьому світі. І ця турбота має стати першорядною за значущістю.
Одним із пріоритетних напрямів діяльності нашої школи є збереження та зміцнення здоров’я учнів, формування культури здоров'я, позитивної мотивації щодо навичок здорового способу життя, превентивного виховання, забезпеченість умов та механізмів здійснення навчання й виховання в інтересах особи й суспільства для всебічного розвитку духовно розвиненої, національно свідомої, фізично й психічно здорової, творчої особистості, оздоровлення середовища буття дитини.
Основною метою роботи є формування в учнів стійких переконань щодо необхідності свідомого ставлення до власного здоров,я та його збереження , що передбачає в першу чергу оволодіння системними знаннями про здоров,я формування умінь та навичок формування й зміцнення власного здоров,я. Ми прагнемо, щоб дитина навчилася не тільки цінувати здоров'я, а й намагалася зберегти його.
Що ж впливає на здоров'я?
Спадковість-20%
Медицина-10%
Екологія-20%
Спосіб життя-51%
У нашій школі  питання  збереження здоров'я знайшло своє відображення в наступних аспектах:
1)               Робота психологічної служби:
-                    тренінги;
-                    бесіди;
-                    анкетування;
-                    діагностики;
2)               Гурткова робота:
3)               Заходи  за здоровий спосіб життя:
- КВК;
- брейн - ринг;
- години спілкування;
- зустрічі з представниками різних установ;
- виступи агітбригад;
- конкурси малюнків;
 - створення проектів.
Народна мудрість стверджує : щоб виростити Людину, треба давати їй чотири уроки на день протягом десяти років. Ось ці уроки: Здоров'я, Любов, Мудрість і Праця. Стимулювання здорового способу життя педагогів і вихованців - основний, стрижневий напрямок виховного процесу.
«Здорове тіло - завжди в русі» - Під цим гаслом в нашій школі проходять уроки фізкультури, спортивні змагання.
Під керівництвом вчителя фізкультури щорічно проводяться змагання з волейболу, баскетболу ,шашок, шахів.
Активізовано роботу щодо проведення просвітницько-роз'яснювальної роботи серед дітей та батьків з питань раціонального харчування, профілактики кишково-шлункових інфекцій, додержання правил особистої гігієни. З метою раннього виявлення учнів схильних до вживання алкоголю, наркотичних речовин  педагогами школи здійснюється анкетування, тестування дітей. Для учнів старших класів проводяться бесіди на теми:
-«Шкода, яку приносить куріння суспільству»;
-«Крок у безодню»;
-«Як уникнути шкідливих звичок»;
-«Шкідливість алкоголю для дитячого організму»;
-«Наркоманія і злочинність-невіддільні»;
-«Наркотики-це свобода     чи насильство над собою»?
Учнівська рада школи тісно співпрацює з адміністрацією школи, батьківською громадськістю. Взаємини членів учнівського і педагогічного колективів побудовані на довірі й співробітництві. Комісія охорони здоров'я та спорту проводять різноманітні спортивні змагання: «Веселі старти», «Тато, мама, я –дружня, спортивна сім'я», заходи до Всесвітнього Дня здоров,я, Дня туризму, до Дня туризму, до Дня фізкультури і спорту та організовують виступи агітбригада « Ми за здоровий спосіб життя» . Прес-центр школи один раз у квартал випускає газету «Шкільний вісник», в якій розкриває актуальні  питання шкільного життя, пропагують здоровий спосіб життя. Комісія організації дозвілля працює посиленому режимі, оскільки учні проводять безліч цікавих, розвивальних заходів , присвячених здоров'ю.
Всі ці наші досягнення є результатом копіткої праці кожного педагога. Ця робота не повинна припинятися ні на хвилину, бо життя неповторне й у кожного своє. Людина від природи має певні притаманні тільки їй обдарування, вона наділена розумом, тому здатна творити свою долю, але для цього  потрібно працювати над собою, зміцнювати здоров'я, формувати характер, волю, набувати звички та мати активну життєву позицію.












Немає коментарів:

Дописати коментар