четвер, 5 лютого 2015 р.

НАШЕ ЗДОРОВ’Я В НАШИХ РУКАХ

 Нещодавно в Бердянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 м. Бердянська Запорізької області було проведено опитування з метою дізнатися відношення  учнів до свого здоров’я. 


НАШЕ ЗДОРОВ’Я В НАШИХ РУКАХ
Чому я обрав саме таку тему? Бо це надзвичайно актуально у будь-який час! Я впевнений, що це питання хвилює не лише мене, але й інших розумних людей, які розуміють, що майбутнє нашої країни залежить від підростаючого покоління – ось чому так важливо, щоб у молоді було ціннісне ставлення до свого здоров’я.
Москаленко Михайло Віталійович,
член учнівської ради Бердянської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 2 м. Бердянська Запорізькоі області,
учень 10-А класу;
Манойлова Тетяна Іванівна, керівник проекту, вчитель біологіі Бердянськоі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 м. Бердянська Запорізької області
Тема проекту: «Наше здоровя в наших руках».
Актуальність проблеми: Одна з найголовніших проблем нашого суспільства – це спосіб життя теперішньої молоді. Вийдячи на вулицю, не треба далеко йти, щоб побачити хлопця, або дівчину з цигаркою, пляшкою пива, чи з будь-яким іншим продуктом, який негативно впливає на організм людини.
Отже, люди добровільно руйнують своє здоров’я: їдять шкідливі продукти, вживають спиртні напої тощо. Але що ж таке те саме здоровя, важливість якого я так намагаюся показати? Здоров’я — це нормальний стан живого організму, при якому всі органи здатні виконувати свої життєві функції. Це не лише відсутність хвороб, а й комфортне психологічне почуття, гарний настрій, високий рівень пристосування, благополуччя. Тобто, здоров’я – це гармонійне поєднання фізичного, психічного, духовного і соціального здоров’я як результат самодисципліни, самопізнання, самореалізації, на основі стійкої потреби бути здоровим. А чому ж так важливо зберегти цей «нормальний стан»? Я думаю, усі ми розуміємо, що в наш незвичайний тривожний час, саме спосіб життя – є однією з умов життєвого та професійного успіху людини! Не треба бути дуже спостережливим, щоб помітити, як нелегко людям-інвалідам досягти професійного успіху, яке тяжке в них життя. Але дійсно боляче дивитися, як суспільство само перетворює себе в інвалідів, не дивлячись на усі предостереження по телевізору, в інтернеті, на вулиці, та навіть на упаковках від цигарок! Люди нехтують елементарними  правилами збереження здоровя!
Ви вже напевно знаєте, що підлітки не дуже цінують життя. Ні своє, ні чиєсь інше. Причина цього не лише в поганому вихованні. Фізиологія також грає не меньшу роль. Саме з цієї причини людина, сповнена здоровя та сил, відмовляється берегти те, що в неї в достатку. Та лише в тяжкому стані, або в зрілому віці вона починає звинувачувати себе за таке відношення  до  самого цінного, що було у неї на протязі усього життя! Хвора особа, так чи інакше, повинна тратити свої кошти на лікування, але це ще нікому не відновило здоровя на усі 100%. Отже, мі повинні дбати про своє здоровя, тому що від нашого ставлення до нього залежить наш життєвий успіх.
Пару тижнів тому у нас в школі було проведено опитування з метою дізнатися відношення  учнів до свого здоров’я. Опитано було 300 учнів, з яких 55% вважають, що здоров’я – це «найголовніше в житті, завдяки чому можна досягти будь-якого успіху»; 13% впевнені, що здоров’я – це «необхідна умова повноцінної життєдіяльності», тобто 68% відносять здоров’я до числа головніших та найважливіших цінностей життя; 29.5% опрошених схильні вважати, що «існують деякі цінності, заради яких можна поступитися своїм здоров’ям»; і тільки 1.5% «намагаються жити, не думаючи про здоров’я».
Таким чином, було виявлено, що «цінність здоров’я, як засіб досягти успіху в житті», для учнів важніше, чим «цінність здоров’я, як засіб прожити найбільш довге та повноцінне життя». Отже, більшість підлітків нашої школи вважають «здоров’я занадто цінним, щоб їм ризикувати», тому що саме спосіб життя людини впливає не лише на її стан та здоров’я,  але й на життя та здоров’я її потомків.
Що ж, ми, підлітки, знаходимося в такому віці, коли всі шляхи відкриті перед нами. Будь-яка наша мрія, навіть найсміливіша, може здійснитися. Кожень день свого життя нам необхідно робити свій вибір. Чи зможе наша мрія здійснитися, чи станемо ми успішними та щасливими людьми – залежить лише від нас самих. Ми можемо стати на шлях здорового способу життя та досягнути успіху, або тратити свої кошти на постійне лікування. Те, як ми відносимося до свого здоров’я, вже сьогодні визначає наше майбутнє. Отже, я можу сміливо зробити такий висновок: наше здоров’я лише в наших руках.








4 коментарі:

  1. Цікавий проект! Так, так, наше здоров’я лише в наших руках!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чи плануєте Ви попрацювати з тим відсотком опитаних, які «намагаються жити, не думаючи про здоров’я»? Як саме?

    ВідповістиВидалити
  3. Які перспекти можливої реалізації проекта?

    ВідповістиВидалити
  4. 1. Здоров’я — це не "нормальний стан живого організму, при якому всі органи здатні виконувати свої життєві функції", а "стан будь-якого живого організму, при якому він в цілому і всі його органи здатні повністю виконувати свої функції"

    2. Цікаво, а який варіант відповіді обрав той 1% опитанних учнів (тобто 3 учні), який ви не вказали в результатах опитування?

    ВідповістиВидалити