понеділок, 9 лютого 2015 р.

ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ - ВИБІР СУЧАСНОЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Переконати учнів у важливості здорового способу життя мета проекту Чапаєвського навчально-виховного комплексу «спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради Запорізької області
                                                                      Халецька Анастасія,
президент шкільного парламенту «Олімп»,
Учениця 8 класу,
 Л.М.Постник,
координатор, педагог-організатор
Чапаєвського навчально-виховного комплексу
«спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
                                                     Пологівської районної ради Запорізької області

ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ -  ВИБІР СУЧАСНОЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Мета проекту:
-         переконати учнів у важливості здорового способу життя;
-         надати елементарні знання з фізичної культури та гігієни;
-         виховувати потребу й інтерес до занять з фізичними вправами.
Ключове питання проекту:
А чи знаєте Ви, як вести здоровий спосіб життя?
Тематичні питання:
- Чи потрібно нам знати,як вести здоровий спосіб життя?
      - Що треба зроби самому , щоб бути здоровим?
Змістовні питання:
-         Які практичні рекомендації можна надати для того, щоб бути здоровим?
-         Чи можеш ти створити  портрет здорової людини?
-         Чи зможеш ти сам зробити себе здоровим?
План проекту.
Учні вирішили об’єднатися у 6 груп: соціологи, літератори, художники,сценаристи, лікарі-дієтологи, спортсмени.
Опис проекту
Група соціологів проводить соціологічне дослідження серед школярів з метою визначення  важливості здорового способу життя.
У ході проведення соціологічного дослідження учні розробили наступні питання анкети:
1. Чи модно бути здоровим?                     
Так, Ні, Не знаю ( необхідне підкреслити)
Опитано 200 учнів:
Так - 90 учнів          Ні - 30 учнів                     Не знаю – 80 учнів
2. Який вид спорту ти обираєш для себе?
( гімнастика, волейбол, баскетбол, футбол, настільний теніс)
Опитано 223 учні
Результати дослідження оформлені у вигляді стовпчикової діаграми по таким даним:
Гімнастика - 17 учнів;
Волейбол – 74 учні;
Баскетбол – 39 учнів;
Футбол     – 70 учнів;
Настільний  теніс – 23 учні






Учні цієї групи знайшли окремо інформацію про фітнес.
Фітнес - це образ життя, який гарантує досягнення фізичної, внутрішньої гармонії для того, щоб отримати радість від кожного прожитого дня, не дивлячись ні на які стресові ситуації.
Група літераторів оформляє першу сторінку шкільної газети учнівського самоврядування «Олімп» в якій розміщує афоризми про здоров’я людини, здоровий спосіб життя, а другу сторінку «Літературну» у якій розміщує вірші про роль спорту у житті людини та ілюстрації до них.
Результати групи роботи стає випуск буклету «Здорова людина - здорова нація», в якому розміщені вірші, пісні, ілюстрації.
Група художників оформляє виставку у якій розміщені портрети найвидатніших спортсменів світу, які в різні часи були і є  символами спорту. Матеріал роботи цієї групи став нагодою для доповнення виставки дитячих робіт.
Група сценаристів розробляє сценарій свята «Здоровим будь!», в якому ставить мету переконати учнів у важливості здорового способу життя. Підводить підсумок виступом на святі членами драматичного гуртка школи. Одним із моментів свята були цікавих виступів дієвих осіб Василька, Кота Мурчика , Айболита, Мавпи, Бармалея, каченяти та цуценяти, які у своїх виступах старалися переконати усіх присутніх у важливості здорового способу життя.
Група лікарів-дієтологів збирає інформацію з літературних джерел: медичних енциклопедій,Інтернету – про поради сучасних лікарів-дієтологів щодо раціону харчування.
Вони підібрали інформацію про залежність раціону харчування  від групи крові, підбір меню для людей різних груп крові.
Учні опрацювали літературу стосовно вітамінів – наявність вітамінів у продуктах харчування,склали відповідний перелік вітамінів у продуктах харчування.
Змістовним став матеріал про харчові добавки,які містять продукти, що продаються в крамницях міста .
Цікавим результатом роботи групи стала таблиця «Смачна альтернатива».Наприклад:
·        1 круасан = 1 бутерброд + 1 банан + 1 мигдальне печиво + 1 чашка капучино;
·        1 шмат піци із салямі = 1 порція салату з маслом + 175 г курячого філе +
     1 порція фруктового салату + 1 бокал сухого вина;
·        1 гамбургер = 1 порція мюслі з кефіром + 1 порція йогурту з медом + гуляш із шампіньйонами + 1 порція салату з мандаринами.
Результатом роботи над проектом стало: випуск шкільної газети «Здорова дитина – здорова нація», до змісту якої ввійшли розроблені анкети щодо важливості здорового способу життя, афоризми про здоров’я людини, вірші про роль спорту у житті людини та ілюстрації до них, портрети видних спортсменів світу та сценарій  заключного  свята «Здоровим будь!». У нашій школі є всі умови для збереження здоров’я учнів та отримання знань,умінь і навичок відповідно правилам  санітарної гігієни . Головне – це збереження життя і здоров’я учнів.




Немає коментарів:

Дописати коментар