пʼятницю, 6 лютого 2015 р.

АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я

Учнівська координаційна рада  Сергіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Путильського району Чернівецької області внесла ідею організувати  в школі роботу над  проектом «Академія здоров’я». 



Євгенія Пинтюк,
голова учнівської координаційної ради,
учениця 11 класу.
С.І. Верешко, координатор, педагог-організатор
Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів.


ПРОЕКТ «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ’Я»
Учнівська координаційна рада  Сергіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів внесла ідею організувати  в школі роботу над  проектом «Академія здоров’я». Проект довготривалий ( 2012-1015 рр). Комісія з питань  спорту та здорового способу життя  формує в підлітків загальне уявлення про шкідливий вплив наркотичних речовин на організм людини; організовує  круглі столи, обговорення , випуск стінних газет  з даної проблеми.
Учні пропагують необхідність дотримання здорового способу життя;
Намагаються привернути увагу учасників проекту до вирішення проблеми в межах класу, навчального закладу, дому.
В 2012 році в школі створено команду КВК  «Сонячний зайчик», яка пропагує  необхідність дотримання здорового способу життя;
В цьому ж році команда взяла участь у ІІ етапі V Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоровя»  і здобула І місце. Окрилені успіхом учасники команди КВК  організували активну подальшу роботу  в школі –пропагуючи здоровий спосіб життя ( конкус стінгазет «Здоровим бути модно», малюнків «Здоров’я –найцінніший скарб», виступ команди КВК перед школярами та жителями села, розповсюдження листівок «Твоє здоров’я в твоїх руках»).
Комісія з питань спорту та здорового життя організовує в школі День здоровя, Олімпійський тиждень, туристичні походи стежками рідного краю та багато інших заходів.



1 коментар:

  1. Дайте, будь ласка, зсилку на перегляд відео виступу вашої агітбригади на фестивалі-конкурсі "Молодь обирає здоров'я"

    ВідповістиВидалити