понеділок, 9 лютого 2015 р.

ВІДНОВЛЮВАЛЬНІ ВИДИ ПАЛИВА І ТЕПЛО В ОСЕЛІ

Довести, що використання відходів деревини та сільського господарства у якості горючих вторинних енергоресурсів на теренах нашої місцевості буде економічно вигідним, енергетично доцільним, екологічно чистим та здоров’язбережувальним - мета проекту Сокирянського вищого професійного училища м. Сокиряни, Чернівецької області 

Лугініч Марина
Голова комітету охорони здоров’я 
учениця ІІІ курсу
О. Г. Гладка
координатор,викладач біології
Сокирянського вищого професійного училища
м. Сокиряни, Чернівецької області

ВІДНОВЛЮВАЛЬНІ ВИДИ ПАЛИВА І ТЕПЛО В ОСЕЛІ
Мета проекту:
Ø     Довести, що використання відходів деревини та сільського господарства у якості горючих вторинних енергоресурсів на теренах нашої місцевості буде економічно вигідним, енергетично доцільним, екологічно чистим та здоров’язбережувальним. 
Ø     З’ясувати можливість використання енергозберігаючих технологій з використанням  твердопаливних котлів на відходах деревопереробної промисловості та сільського господарства, як палива місцевого значення.
Завдання проекту:
Ø     Дослідити, що використання котлів зберігає тепло в кабінетах, не шкодить здоров’ю дітей та не впливає на захворюваність.
Етапи реалізації:
І етап - підготовчий
ІІ етап - збір необхідної інформації
ІІІ етап - планування, ключові моменти діяльності
IV етап - діяльність, вирішення проблеми

Тема „Відновлювальні види палива і тепло в оселі ” є досить актуальною для сьогодення. Зацікавила вона нас тим, що останнім часом усе частіше вчені всього світу згадують про те, що викопні енергоресурси планети є вичерпні. Це змушує замислюватися над пошуками альтернативних джерел енергії, які до того ж мають бути екологічно чистими.
      За останні 2 роки ціна основного палива для України зросла майже втричі, а світова ціна ще удвічі більше.
      Одним з екологічно чистих видів палива є природний газ. Він є зручним для опалення, його легко транспортувати. Але має свої недоліки: є токсичним і вибухонебезпечним. І що найбільш варто відмітити, він є невідновним хімічним елементом природи. Оскільки Україна  залежна від імпортованого енергоносія, то газ є дорогим джерелом тепла.
      Таким чином, внаслідок різкого зростання цін на традиційні енергоносії та підвищення жорсткості вимог до охорони  навколишнього середовища, виникає потреба використання більш дешевого виду палива. Найбільш перспективним для умов України, зокрема нашої місцевості є метод використання деревних відходів, що утворюються при виробничій діяльності невеликих деревопереробних підприємств, для отримання теплової енергії. На деревообробних підприємствах мого  району нагромаджуються відходи деревини (тирса і кора), що можуть використовуватись для отримання теплової енергії. Ціна цього палива зумовлена тільки мінімальними транспортними затратами.
      А в місцевостях, де відсутні ліси, є великі посівні площі зернових культур та ріпаку. Після збору врожаю на цих полях залишається величезна кількість соломи, яка спалюється без всякої користі. Її можна використовувати як паливо місцевого значення для обігріву училищ і шкіл та зменшити викиди діоксиду Карбону в атмосферу.
Перш ніж перейти на котельне обладнання нами було досліджено економічне обґрунтування вигідності котла, та чи зуміємо ми зберегти тепло в кабінетах , лабораторіях , гуртожитку і здоров’я учнів.
У минулому училище споживало газу  1000 куб. м. за 1 день. Ціна газу складала 5 грн. за 1 куб. м. Це складало за місяць приблизно 30000 куб. м.. За 6 місяців опалювального сезону становило 180000 куб. м.. Отож, ми платили 180000 куб. м. по 5 грн.,що складає 900000 грн.
Дров ми споживаємо 4 куб м. в день. За місяць приблизно 120 куб. м. За опалювальний сезон 720 куб. м. За дрова ми сплачуємо 720 куб. м. * 0,6 * 270 грн = 116640 грн.
Економія складає 900000 грн. – 116640 грн. = 783 360 грн.
Тобто, котел окупиться в нас за перший опалювальний сезон. Ці економічні показники були доведені до керівництва училища і запропоновані, як енергозберігаючі, здоров’язберігаючі та екологічні технології.
Керівництво розглянувши даний проект вирішило перейти з газового котла на   котельне обладнання для спалювання відновлювальних видів палива. Був придбаний котел Kalvis 950.
    Дослідження проводилось протягом трьох років, котельне обладнання встановлене два роки назад, тому вже можемо говорити про ефективність даного проекту. Також нами було проаналізовано рівень захворюваності учнів в опалювальний сезон. Кількість учнів, які захворіли на ГРЗ залишилась на рівні попереднього року. Отож, ми змогли зберегти тепло в кабінетах, здоров’я учнів,  заощадити державні кошти і екологічну чистоту середовища.
Вивчивши наш досвід, державні установи і школи Сокирянського району, також перейшли на котельне обладнання для спалювання відновлювальних видів палива.


1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити