середу, 4 лютого 2015 р.

За здоровий спосіб життя

Проект ЗОШ І-ІІІ ст. с. Грубна Сокирянського району Чернівецької області спрямований на підвищення інформованості учасників освітнього процесу школи, профілактиці хвороб, боротьбі з наркоманією, курінням, вживанням алкоголю, продовженні активного довголіття.


Дзюрик Христина,
                         голова комісії з питань
                                                                                            спорту та здорового
                                                                                             способу життя,
                         учениця  10 класу;
 Н.А. Сімонова,
                                 координатор, педагог-організатор
                                                                          ЗОШ І-ІІІ ст. с. Грубна
Сокирянський район

Тема проекту
«За здоровий спосіб життя»
Мета проекту:
1.Формування в свідомості учнів позитивного відношення до свого розумового, емоційного, соціального і фізичного здоров'я, як до найважливішої духовно-етичної і соціальної цінності, виховання в молодому поколінні здорового способу життя. Створення педагогічного і соціального середовища, сприяючій позитивній мотивації педагогів, батьків і дітей.
2.Актуалізація теми здоров'я, здорового способу життя, відповідальної поведінки.
Завдання:
1.Створення програми, направленої на позитивну зміну у всіх учнів, педагогів, батьків до свого здоров'я.
 2.Сформувати зацікавлене відношення в учасників цільових груп до теми здоров'я, вдосконалення поведінкових навиків та відповідального відношення до свого здоров'я.
3. Формування культури здорового способу життя.
4.Активна пропаганда здорового способу життя.
5.Популяризувати здоровий спосіб життя в шкільному середовищі.


Коротка анотація проекту:
Розробка проекту направлена створити максимально сприятливі умови для формування здорового освітнього середовища, на новому рівні задовольнити освітні, духовні потреби учнів, їх батьків, повною мірою використовувати творчий потенціал колективу. Він створений з метою зміни існуючого відношення до свого здоров'я серед всіх учасників освітнього процесу школи через пропаганду здорового способу життя, можливість практично вплинути на усвідомлений вибір на користь здорового способу життя, життєві установки і ціннісні орієнтири. Проект направлений на підвищення інформованості учасників освітнього процесу школи, профілактиці хвороб, боротьбі з наркоманією, курінням, вживанням алкоголю, продовженні активного довголіття.
Опис проекту
Робота проекту ведеться по трьох напрямах:  
1.    «Здоровий я – здорова країна»
Цілі: 1.Розробка і реалізація комплексу заходів по пропаганді здорового способу життя і підвищенню рівня культури здорового способу життя серед учнів та батьків.
2.Залучення всіх категорій учасників освітнього процесу  до заходів щодо пропаганди основ здорового способу життя.
Заходи:
-         Класна година: «Режим дня школяра»,
-         бесіда: «Звідки беруться бруднулі?»,
-         тренінг: «Моє здоров'я - скарб безцінний»,
-          дискусія: «Про правильне харчування школяра»,
-         конкурс: «На зарядку ставай!»,
-         дебати: «Бережи здоров'я змолоду».
2.    «Я – Людина»
Цілі: 1.Вчення навикам самопізнання, саморозвитку і самовдосконалення.
2.Формування у школярів знань про себе, своїх індивідуальних та особових особливостях.
3.Розвиток комунікабельності учнів.
Заходи:
-         Вечір спілкування: «Я – Людина»,
-         конкурс малюнків: «Здоров'я і хвороба»,
-         тренінг комунікативних здібностей: «Мистецтво спілкування»,
-         диспут: «Вічний конфлікт «хочу» і «треба»,
-         дискусія: «Наше здоров'я».
3.    «Моє здоров'я»
Цілі: 1.Формування ціннісного відношення до здоров'я і здорового способу життя.
2.Формування основних знань про здоровий спосіб життя і про шкідливі звички, які погановпливають на здоров'я людей.
3.Формування умінь вжитку медичних послуг, навиків надання першої медичної допомоги в різних ситуаціях.
Заходи:
-         Театралізована вистава:«Парад шкідливих звичок»,
-         конкурс плакатів: «Чистота – запорука здоровья»,
-         тестування: «Відношення до свого здоров′я»,
-         бесіда:«Комп′ютер - друг або ворог?»,
-         «Шкільний парад спортсменів»,
-         «Мама,папа,я – спортивна сім′я»,
-         «Веселі старти».


='ma� Q - o H�e P% margin-bottom:.0001pt;text-align: justify'> 







2 коментарі: